Leje af Ærøskøbing Sejlklub’s klubhus

Lejen udgør kr. 3.000 (I perioden 1. oktober – 31. marts betales 500 kr. ekstra for opvarmning) og bedes indbetalt senest tre uger før lejedagen til sejlklubbens konto i Rise Sparekasse: 0847 0000196320 - husk at skrive navn på indbetalingen. Beløbet dækker leje, vand- og el-forbrug, slutrengøring og moms.

I råder over klubhuset dagen før fra kl. 10.00 og I skal aflevere huset dagen efter senest kl. 24.00. Når huset afleveres, skal det være ryddet og der skal være vasket op. Alt affald skal bortskaffes i de opstillede containere på havnen.

Der er service til 50 personer.

I sørger selv for duge, viskestykker, håndklæder, sæbe, toiletpapir, affaldsposer, køkkenruller og lignende.

Huset er forsynet med et stort køleskab og et stort køle/fryseskab og har I behov for yderligere køleskabe/frysere, skal de anbringes i masteskuret.

Vi håber, I får en god fest og at I vil passe godt på klubhuset og I er meget velkomne til at kontakte os, såfremt I har spørgsmål.

Nøgle til huset fås ved henvendelse til undertegnede.

Venlig hilsen,

på vegne Ærøskøbing Sejlklub